Kaç kişi ziyaret etmiş?

2 Ağustos 2012 Perşembe

Mim geldi hanıımm: K-pop grupları.. :)

Efendiim, bendeniz KoreCan yine karşınızda! Ama bu sefer öncekilerden çok daha farklı bir konu ile karşınızda.. 
Geçenlerde almış olduğum bir adet mim vardı amma velakin onu bir türlü vakit bulup yazamadım. İkinci mimimde dün gelmiş olunca artık bunu yazayım bari dedim ve geçtim Blogcuğumun başına.. :D
Söylemeden geçmek olmaz, ikinci mimim Ya leyl ciğimden geldi. :) 
Bu seferki yazımız kore pop piyasasıyla ilgili. Bilmeyenler için söylüyorum, Kore, müzik konusunda son derece başarılı ve kaliteli gruplara sahiptir. Hatta bana göre Amerikalı şarkıcılardan sonra Koreli şarkıcılar dünyaya açılmalıdır, açılmaktadır...
Şimdiii geçelim sorulara:

1) K-pop'un en yetenekli grubu?
2) K-pop'un en kaliteli grubu?
3) K-pop'un en içi dışı bir grubu?
İlk sorumuzun cevabıyla başlayalım: 
Soru 1
En yetenekli grup: Big Bang

 
Bu kategoriye Big Bang'i sokmasam büyük bi hata yapabilirdim. Dinlemiş olduğum ilk şarkıları Tonight'tır ve o andan itibaren Big Bang benim için, sevilesi, saygı duyulası, içten içe hayranlık duyulası, her bir üyesine teker teker sevgi beslenilesi (Daesung'la pek aram yok gerçi ya..) bir grup olmuştur! İşin özü Big Bang candır yahuu! :D
İşte Tonight
Nedeni ise şu; Adamlar hakkaten işlerini biliyo! Beşide tam şov adamı! Özellikle uğraşsalar böyle beş çatlağı bir araya getiremezlerdi heralde. Bi kere grubun lideri bile çatlak! Rapper'ının ses tonu müthiş, vokaller bambaşka bi dünya.. Kore'ye karşı bi sempati duyuyosanız Big Bang'e de bi ilgi duyuveriyosunuz zaten. 
Her albümde kendilerini yeniliyolar, her şarkıda farklı tarzlar deniyolar, kendilerini tipten tipe sokuyolar, şarkıları son derece başarılı ve kaliteli. Son albümden önce başlarına bir sürü olumsuz iş geldi ama onlar öyle güzel bi dönüş yaptılar ki.. Tüm olumsuzluklar bir anda siliniverdi. Böylede dayanıklılar işte... Sırf Big Bang için bile şirketleri YG'ye son derece saygı duyuyorum.. 
 Son olarak birbirinden farklı tarzda klip ve şarkılarıyla ilk sorumun cevap kısmını  kapatıyorum..
 -Blue-
 -Fantastic Baby-
-Monster-

Soru 2
En kaliteli grup: Big Bang, CN Blue ve Ft. Island
Big Bang'i tekrar tekrar anlatmak gereksiz, onun için diğer iki gruba geçiyorum..
İki grupta aynı şirketten. Ve bana göre Kore'nin en kaliteli grupları onlar. 
Aslında her iki grupta haklarında ayrı ayrı yazı yazılacak kadar sağlam gruplar ama ne yazık ki kısaca geçmek zorundayım. 
You're Beautiful dizisi sayesinde Ft Island'dan Hong Ki'yi, Cn Blue'dan da Yong Hwa'yı tanımamla başladı bu iki gruba olan ilgim. Açıkçası Ft Island'ın da hala Hong Ki hariç diğer üyelerini pek bilmiyorum. Çünkü baş vokalist Hong Ki'dir zaten.
Hong Ki'canın o kadar hoş, o kadar rahatlatıcı ve buğulu bir sesi vardır ki, dinlerken uçaar giderim adeta. Hatta onun canlı performanslarını dinlemeyi çok daha fazla seviyorum. Kendini fazlasıyla kaptırıyo çünkü. (Bu arada yaşıtımdır kendisi :D)
İşte Hong Ki'den müthiş bi canlı performans..
 
Cn Blue'da ise coverlar müthiş olur genelde. Lider ve baş vokalist Yong Hwa'nın sesi süperdir ve İngilizceyle arasıda son derece güzel olduğundan yabancı coverlarda dahil olmak üzere bayaa bi güzel seslendirmektedir. 
Cn Blue - Geek in the pink

Yong Hwa ve IU - Lucky

Kısaca iki grubun en sevdiğim yanı, şarkıları her zaman kendileri yazar, kendileri besteler, kendileri çalar ve söylerler. İki grubunda hiçbi zaman deli gibi dans ederek şarkı söylediklerini hatırlamam. En güzelide bu zaten. Sadece enstrümanlarının başındadırlar ve çalarak söylerler. Sadece müzik yaparlar, olayı abartmazlar. Buda benim gözümde, bu iki grubu müthiş bişey yapar! 

Cn Blue - Love

Ft. Island - Love Love Love

Bak yine dinledim yine bi aşka geldim. Ben bu çocukları çok seviyorum yaaa! :D
Son olarak iki süper grubumun birbirleriyle atıştığı, ah bende o konserde olaydım diye saçımı başımı yolduğum, izlemeye ve dinlemeye doyamadığım müthiş konserden 12 dakikalık bir video ekleyip son soruya geçiyorum :D


Soru 3
En içi dışı bir grup: Boyfriend
 Vee son olarakk bir numaralı Bestfriend olmak isteyen bi insan olarak bu kategoriye en sıkı takip ettiğim grubu, kuzucuklarımı eklemesem ayıp olurdu :)
Bir yıldır falan takip ediyorum bu grubu. Üyelerin her birini bi başka severim. Lider hariç daha yaşları küçük zaten. En küçüğü 95'li.. İkizlerim var hatta bide, onlarda 95'li. :)
Bu kategoriye onları sokmamın nedeni ise şu: Hakkaten bu zamana kadar reality showları olsun, katıldıkları televizyon programları olsun, konser önce ve sonrası görüntüleri olsun, bir çok videolarını izledim. Ve her izlediğim videoyla daha bi fazla sevdim. Bilmiyorum, taraflıda davranıyo olabilirim ama hakkaten ben onları bu şekilde görüyorum. Bana göre onlar kendi aralarında neyse dışarıyada onu yansıtıyolar gibi..
Gibi diyorum çünkü hakkaten malesef k-pop'a pek güven olmuyo. Beni utandırmalarından en çok korktuğum grupta Boyfriend zaten..
Şarkılarınıda severim, tarzlarını severim, özellikle üç küçük üyesinin daslarını severim, üyelerini zaten çook fazla severim.. E daha ne olsun.. :D :D

Boyfriend - Love Style

Boyfriend - I'll Be There

Benden bu kadaar.. Eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim. Şimdii bende bu mimii daha yeni tanıştığım Gülsüm e ve beni yorumlarıyla yalnız bırakmayan meltem e yolluyoruum. Hayırlı uğurlu olsun :D

8 yorum:

  1. ya ya yazıyı görünce benim cevaplarımın da hemen hemen aynı olduğunu gördüm :D ama olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore'nin en sağlam grupları olduğundan olsa gerek.
      Özellikle çoğu kişide Big Bang'i dahil etmeden geçmiyo zaten bu kategorilere.. :)

      Sil
  2. İlk defa bloguna yorum yazıyor olabilirim saraçım ama kpop demek ben demek ( :P ) olduğundan burnumu sokmasam olmazdı hehehe
    Big Bangsiz başarı kategorilerine hayır!! Açıkçası leylimde en yetenekli kısmında ismini göremeyince bir "hadi canım" demiştim ama en favori rokkiem B.A.P.yi koyduğundan ve Big Bang'e en kaliteli bölümünde baş köşeyi ayrıdığından sesimi çıkarmadım. XD
    Son bölümde ise oğulcuklarına çekilmiş bir kıyak görüyorum hehehehe Üstelik gayet hoş bir uzaylı lider de görüyorum ama bu konuya girmeden çenemi kapatıp yoluma gidiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanda aman! Blogumda kimleri görüyoruumm :D Hoşgeldin ajanım :)
      Tabiki K-pop eşittir sensin, bunu kimse inkar edemez :D
      Big Bang her konuda kendini kanıtlamış bi grup artık yaa, iki kategoriyede onları koymasam aşırı derecede haksızlık ederdim heralde..
      Son bölüme gelince, en iyi onları biliyorum ya, ondan yazıverdim öyle. Oğulcuklarım olmaları ve kıyak gerçeğinide göz ardı edemeyiz tabi, haklısın :D Unuttun sen bu ara o uzaylyııı, özlemiş seni :P :D :D

      Sil
  3. http://myeyesandvoice.blogspot.com/2012/08/kendini-kotu-hissettiginde-ne-yaparsn.html tekrar mimlendiniz :d

    YanıtlaSil
  4. CNblue yazdığınız için teşekkür ederim en sevdiğim grup ve sevilen bir grup olmasına rağmen açıkçası cnblue yu internete yazan sitelere çok az rastlıyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Boyfriend iste bee 😘😘😍

    YanıtlaSil