Kaç kişi ziyaret etmiş?

30 Ağustos 2012 Perşembe

Jung Il Woo Türkiye'ye mi Geliyor?!

Efendiim! Bildiğiniz üzre ben bir sinema delisi olmamın yanı sıra, adı üstünde aynı zamanda birde KoreCan'ım. Ve sadece sinema veya dizi izlemekle kalmayıp çeşitli işlerede mümkün olduğunca dahil olmaya çalışıyorum. Şimdi bu yazıyı okuyan herkesten bir ricam olacak...

 
Biz yepyeni bir projeye kalkıştık. Hedefimiz şu:  
Jung Il Woo'yu Türkiye'ye getirmek! 
Bunu başarabilmek içinde sistemli haraket ediyoruz ve herşeyden önce bir imza kampanyası başlattık. Il Woo'nun Türkiye'ye gelmesini isteyen herkesten elektronik imza topluyoruz. Büyüük bir sayıya ihtiyacımız var ve bunun içinde elimizden gelen herşeyi yapıyoruz. 
Öncelikle şu sorunun cevabıyla başlayalım.  
Jung Il Woo kimdir?


Jung Il Woo 1987 doğumlu Koreli bir oyuncudur. Aynı zamanda mankenlikte yapmaktadır. Yer aldığı diziler pek çok kişi tarafından severek takip edilmektedir. Öncesinde de My Fair Lady, The Return Of Iljimae (başrol) gibi dizilerde yer alsada 2011 yılında yayınlanan 49 Days dizisindeki rolüyle popülerliğini fazlasıyla artırmıştır. 


Dizide ölenlerin ruhlarını almak için gelen ruh bekçisi rolünü başarıyla canlandırmıştır ve o rolününde etkisiyle herkes onu ruh bekçisi olarak tanımaktadır (bir çok kişi hala adını bile bilmez. Ruh bekçisi olarak adlandırırlar kendisini) :)


O dizinin hemen ardından Flower Boy Ramyun Shop isimli romantik komedi dizisinde başrolü yani Cha Chi Soo karakterini canlandırmış, o dizi bittikten sonra ara bile vermeden tarihi ve fantastik bir dizi olan The Moon That Embraces The Sun isimli dizide kralın abisi rolünü canlandırmıştır.


Kısaca Il Woo'nun özelliklerine gelince... Gülmeyi çok ama çok seven bir insandır Il Woo. Eğlenmeyide çok sever. Yanında kimse olmasa bile kendi kendine şarkı söyleyip oynayan bi insandır o. Adrenaline bayılır. İki defa arka arkaya bungee jumping yapmışlığı var. MTV'de yayınlanan bi program sayesinde gözlerimle gördüm. İlk defa yaptığı halde zerre korku belirtisi göstermedi. Ki zaten ikincisi tamamen kendi isteğiyleydi. :)
Arkadaşlarıyla bağları çok kuvvetlidir. Küçüklüğünden beri tanıdığı Lee Min Ho ve Kim Bum'la hala sık sık görüşmektedir. Min Ho'nun da, Il Woo'nun da alkolle arası yoktur. Onun için Lee Min Ho'yla bir araya geldiklerinde evde takılmayı tercih ederler.

Yardımseverdirde aynı zamanda bizimki. Elinden geldiğince ihtiyacı olan herkese yardım etmeye çalışır. Hatta daha bir kaç gün önce yardıma muhtaç çocuklar için eşyalarını satışa çıkardı. Bayada bi ilgi gördü bu etkinliği... 
Çokta mütevazidir aynı zamanda. İki tane Türk kızı bizzat kendisiyle kısa sürede olsa görüştüğünde onlarla gayet güzel ilgilenmiş. Kızlar Türkiye'de seveninin çok olduğunu söylediğinde fazlasıyla şaşırmış ve mutlu olmuş. Bizim kızlar teşekkür ettikçe, Il Woo'da onlara teşekkür etmiş. Birde fotoğrafları var hatta. Ama eklemiyim, kızlar istemez belki.. Birinin yerine iki günlük radyo yayını yaptığı sırada bizim kızlarda izlemiş onu. Kalabalık fan grubu arasında tek yabancı bizimkilermiş. Ve ellerinde Türkiye yazılı bi kağıt varmış. Kamera özellikle kızları çekince Il Woo'nunda dikkatini çekmiş ve gülümseyip el sallamış onlara...
Farklı bi sempatisi vardır Il Woo'nun. Bugüne kadar onu sevmiyorum diyenine rastlamadım. Sanırım hem çocuksu hemde içten ve samimi olmasından kaynaklanıyo bu. Onun nasıl biri olduğunu insanlardan dinledikçe benim sevgim daha çok artıyo tabi... :)


Aşağı yukarı böyledir işte bizim Il Woo. 49 Days'ten beri en sıkı takipçilerinden birisiyim sanırım. Hiçte pişman etmedi sağolsun beni bugüne kadar.
Dizilere ara verdi bu ara, reklam çekiyo bol bol. Dört gözle bekliyorum yeni dizisinide henüz öyle bi haber yok malesef.
Neyse daha fazla uzatmiyim. İmza için girmeniz gereken site şu: 
İmza projemiz
Anlamakta zorlananlar içinde yapmanız gereken ise kısaca şu:
Sign the petition tuşuna basacaksınız. Çıkan sayfada yanında kırmızı yıldız olan her kutucuğu doldurmalısınız. Firs name: Adınız, Last name: soyadınız, altına mail adresiniz, country or regiondan ülkenizi seçtikten sonra Verification Code kısmınada kutucukta yazan harf ve rakamları yazıp sign tuşuna basarsanız işlemimiz tamamlanmış olacak. Short Comment to Target kısmınada isteğe bağlı olarak çalışmamızla ilgili içinizden geçenleri yada hedefimize söylemek istediklerinizi yazabilirsiniz.


Onu buraya getirme düşüncemiz imkansız gelebilir bazılarınıza, normaldir. Ama emin olun bu tür projeler olmadan o insanlar buraya gelmez. Gelmesininde bi anlamı olmaz zaten. Birileri davet etmeli ki, farketsinler bizi. Sadece 2-3 dakikanız yeterli bu işlem için. Desteğinizi esirgemeyin olur mu? Şimdiden teşekkürler... :)
Birde Yeppuda'da bi konu açmıştım bu konuda. Bakmak isterseniz onunda adresini vereyim:
Bu kadar söyleyeceklerim. Okuduğunuz ve zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.


Not: Şu an imza sayımız 102 oldu. Ama yetmez tabi. Daha çok imzaya ihtiyacımız vaar.. :)

12 yorum:

  1. Unni-ah burada hic kırmızı yıldız yok olsa imzalayacagım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yani? Kırmızı yıldız nedir? Onu anlıyımda, ona göre yardımcı olmaya çalışıyım.. :)

      Sil
    2. sevgili adsız sign the petition a tıkladıktan sonra açılan sayfadan adın soyadın mailin yanında yaniki eksik bırakılmaması gereken yerlerde küçük mini mini kırmızı yıldızlar var sen o boşlukları dolduruyosun sonra aşağıda harfleri yazıyosun yolluyosun yardımcı olabilmişimdir umarım:))

      Sil
  2. Bende bir kaç kere rast gelmiştim ama siteyi anlamadığımdan verememiştim burada bilgi verdiğin için teşekkürler. İnşallah gelmese bile sesimizi duyar. Elimden geldiğince haberi yaymaya çalışacağım. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Asıl ben teşekkür ederim desteğin için :)

      Sil
  3. 638 olmuşuz galiba sanırsam:)))ben çok görme meraklısı sayılmam isteyenler için katkım olsun dedim bi de bu yazının hatrına pek sevimli geldi gözüme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim canım benim :))

      Sil
  4. http://myeyesandvoice.blogspot.com/2012/09/mim-niye-bitti-ki-daha-karpuz-kesecektik.html mimlendin kuzum :D ayrıca uzun süredir görüşemiyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim leylim, intermetim gelince yazıciim inşallah :)
      Hakkaten yaa, bayadır hiçbişey yapamıyorum okul yüzünden, netimde yok zaten :(

      Sil
  5. hayırlı olsun imzamızı verdik :) ruh bekçimizi bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. İmzayı vermeyi gönülden bi şekilde çok istiyorum gerçekten jung il woo resmen kalbime girdi fakat elektronik imza için kişisel bilgilerim isteniyo gerçekten güvenebilirim dimi?? bunun için biraz daha bilgi verirsen beni çok mutlu etmis olursun korecan şimdiden teşekkürler ayrıca böyle bi iş yaparak bizi ne kadar mutlu ettiğini tahmin edersin bunun karşılığı bi teşekkürle ödenemez biliyorum o yüzden güvenlik ile ilgili bilgi verirsen çok mutlu olurum:))ki imza verip yardımcı olabiliyim

    YanıtlaSil
  7. bu adamı nomu nomu nomu nomu nomu nomu saranghea

    YanıtlaSil