Kaç kişi ziyaret etmiş?

6 Temmuz 2011 Çarşamba

Sonunda...

Birkaç gündür aklımdaydı blog oluşturmak. Abime bu işi nasıl yapacağımı nasıl yapacağımı sorduğumda ondan duyduğum "zor işler bunlar, sen yapamazsın" şeklindeki aşağılamasını hazmetmemin ardından "öğretmezsen öğretme. Bende internetten bulur, kendi kendime öğrenirim." dedim ve yolum buraya düştü. Hayatımda ilk defa blog oluşturuyorum, bu da ilk yazım. Bundan sonra okuyan olsa da olmasa da izlediğim ve beni derinden etkileyen dizi ve filmler hakkında bir şeyler yazacağım. ((Tabi takip edipte yorumlarınızla yazımı şereflendirirseniz de hayır demem.)) Çünkü zaten kendi kendime sırf unutmamak için yazacaktım. Neyse vatana millete hayırlı olsun...
Kısaca kendimi anlatmam gerekirse bendeniz üniversite 2. sınıfa geçmiş, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi'nde Sinema Televizyon okuyan, İstanbul'da yaşayan bir vatandaşım. Dizi ve film izlemekten fazlasıyla zevk almaktayım. Hele ki bu diziler Kore dizileri olursa değmeyin keyfime...
Neyse şimdilik daha yolun başında olduğum için bu yazıyla yetiniyorum. İlerde de yavaş yavaş izlediğim dizi ve filmler hakkında yazılar yazmaya başlayacağım... İnşallah...
Görüşmek üzere... ((Ben bu blog işini sevdim yaa. Bildiğin sanal günlük gibi...))

1 yorum:

  1. Bi şey sorabilir mitim
    Ben de bir site açtım ama aslın da blog açmak istiyordum nasıl blog acabilirim acaba? :))

    YanıtlaSil